nyfiken

 
Jag är lite nyfiken av mig, och inte så lite heller. Jag älskar facebook eller som jag kallar det spybook (inte spy som i kräks utan spionera). 
 
Nu är det ju bara så att jag börjat bli väldans nyfiken på vilka ni som läser är. Ni är ju en trogen liten skara. Eftersom antalet läsare ligger på nästan samma antal varje inlägg så gissar jag att ni är ett troget gäng som kommer tillbaka. Om ni sen gör det för att ni tycker om att läsa det jag skriver eller om ni bara spionerar (no har feelings, sånt gör jag med) det är inte så big deal. Ni kommer tillbaka iaf. Men vilka är ni då? Vissa vet jag och ibland när jag träffar folk så nämner dom att dom läser min blogg och ger sig till känna. Men alla ni andra då? Er är jag nyfiken på.
 
Så om ni vill får ni väldans gärna lämna ett litet spår eller ledtråd bland kommentarerna och stilla min nyfikenhet. Om ni vill.

Kommentarer
Sara säger:

Jaaaag läser flitigt men det visste du nog redan ;-)

2014-03-03 | 23:13:02
Bloggadress: http://Mammasara.wintland.se
Zarah-Lou säger:

Jag tror att jag läser.. och jag känner flera som läser ;)

2014-03-04 | 18:54:42
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/
åsa säger:

Din blogg ingår i min dagliga "kolla över vänner man träffar alltför sällan bloggar-runda". ;)

2014-03-05 | 19:24:15
Linda säger:

Jag tittar in lite ibland :-)

2014-03-08 | 10:43:05
Bloggadress: http://pyttorna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback