Ut med det gamla in med det nya

Hej 2014 här kommer vi! Jisses va det här året kommer rocka. Casper fyller 1 (nu är det ju förra året han föddes, sjukt va tiden går), vi ska börja renovera huset och först ut är bygga badrum i skafferiet. Käka skorpor och bajsa sammtidigt, kommer bli toppen. För än så länge har vi ju inget annat skafferi så hur ska vi annars lösa det =) 
 
Sen ska casper börja på dagis (jo jag vet att det heter förskola men orka börja tjata om det nu) och jag ska väl börja jobba igen. Tror nämligen det blir jobb och inte plugg nu, ledigheten har gett mig betänketid och förskollärare i praktiken är inte jag. Jag gillar kunskapen men jag håller inte 100% på fältet. Lämnar över till dom som verkligen brinner som fan för det, för barnens skull.
 
Sen kommer det bli vår och en sommar även i år och tusan va skönt det ska bli. BADA! 
 
Lite semester i vårat avlånga land blir det också, kanske den första bär av mot lite snö och våfflor i sälen. Och så sthlm såklart, till karin och ringvägen på fina söder och bara va med vår lilla familj. Sen vet jag att någon vill till Ullared...
 
 
Som sagt jag tror på det här året och med alla goa vänner och familjemedlemmar runt omkring så kommer vi ha så mycket kul.
 
Starten på förra året kretsade mycket runt magen och i och med årsskiftet klev vi in i året då vår son skulle födas. Helt galet att han blir 9 månsder på tisdag. 
 

Kommentarer
Sara säger:

Ullared och Göteborg är ett måste!!! Fast bara om ni bor hos oss ;)

2014-01-02 | 08:17:00
Bloggadress: http://mammasara.wintland.se
Amanda säger:

Åh du måste höra av dig när ni sa till Stockholm!! ill så gärna ses! :)

Svar: absolut! vi vill också träffas. Blir förhoppningsvis i vår.
Malin

2014-01-03 | 08:10:00
Bloggadress: http://amandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback