i sängen

Hej mitt i natten, här ligger jag i sängen med en bebis (eller vad han nu räknas som nu) i armhålan. Det är standard nu för tiden. Förut var det katt mellan benen som gällde men nu får zorro inte va i sovrummet på natten längre. Inte för att jag tror att han skulle göra något mot casper eller lägga sig på honom men de känns ändå som ett klokt beslut.
 
Sen när sovrummet uppe är färdigt tror jag det kommer bli ett kattfritt rum. Tänk ett rum utan katthår. Ska bara få med mika på den idéen också vilket kan bli svårar för dom två har blivit riktiga mysisar. Härom natten smugglade han in zorro under täcket så när mika sen hade somnat hörde jag ett välbekant kurr och de va inte mika eller casper. Men Mika kan gärna få börja kurra för min del, mycket mysigare än snarkningar. Casper han bara snuttar i sömnen, även när tummen eller tutten åkt ur fortsätter han snutta <3
 
Zorro tycker att Caspers säng är väldigt skön. Men den där Casper är inte så skön att ha närkontakt med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback