äckliga medmänniskor

I tisdags när jag va på friskis och körde mitt favvopass (dancefusion) så passade jag på att duscha där för att slippa vår mögelkällare. Längtar efter nytt badrum! Men när jag står där i duschen i godan ro efter att ha fått ordning på den superömma defformerade sprängfyllda tutten som inte tyckte om att va ihoptryckt i en sporttop. händer det, bland alla olika schampo och tvåldofter kommer doften av varm urin...what?! Kissar någon i duschen?! Bläääää! I en allmän dusch, inte okej. Vad alla gör hemma i sina egna duschar bryr jag mig inte om men mina fötter vill inte plaska runt i andras kiss. Tack! 

Kommentarer
Zarah-Lou säger:

Det här är ett ämne vi hade kunnat avhandla idag, men vi hann väl inte! :P
ALLTSÅ FYYYY FAAAAAN??!!!

Tänk på Casper i söta mössor istället så drar vi ett streck över denna traumatiska händelse!

2014-01-24 | 22:35:19
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback