Gosa gosa gosa

Jag försöker maximera goset och lekandet med Casper nu när nedräkningen till inskolning börjat. Jag är då verkligen inte redo. Det här har ju varit min vardag i snart ett och ett halvt år, umgås med min son och nu ska han börja hänga med andra på dagarna. Kan det verkligen stämma. Nä, fler föräldradagar efterlyses när förskolesituationen ser ut som den gör i dag med för stora barngrupper och för få personal. 
 
I morgon ska vi bada med caspers kompis i babysimmets pool, dom har öppet hus med lite uppvärmning inför terminen som snart drar igång. Spännande att bada i pool igen efter alla dagar på stranden i sommar. Undrar vilket han gillar bäst. Fast hittills har det varit kanon bara det är vatten, en liten pöl på marken, en vattenslang, vattenflaska. Bara man kan plaska lite så är det bra. 
 
Morgonmys i soffan är något jag kommer sakna framöver, men som tur är ska han inte gå alla dagar i veckan så lite gos kommer vi hinna med. Det är ju något av det bästa som finns! Blir nästan avis på mig själv när jag ser bilder som denna. Tur jag har morgonen att se fram emot.
Jag och min gosunge och hans älskade lammis. 

Kommentarer
Zarah-Lou säger:

Jag ser det!
Pekfingret är påväg upp och ett... "däär" ;D

<3

2014-08-19 | 20:30:25
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback