äta bör man

Igår i princip åt jag mig igenom dagen. Jag klagar inte, det är kul att lyxa lite ibland. Mat är så kul så jag kan verkligen se fram emot när jag vet att jag ska få äta något speciellt. Ikväll tillexempel väntar grillat och potatisgratäng hos Krall och Åsa. Mumsigt! 
 
Nu var det dock inte mat jag levde på igår utan fika vilket är en lika stor favorit hos mig. Lämnade casper vid mormor och morfar sen åkte jag för att möta Zarah på stan och vi inledde med lunch/fika på fiket.
 
Sen efter lite strosande bröt vi upp och casper och company plus syster och pojkvän anslöt istället och då blev det fika på Waynes. Caramelfrappe!!!! 
 
Kvällen avslutades i åminne på trettioårsfika med rawfood-tårta. Jag är inget fan av rawfood men den här gången hade Linn lyckats med något som faktiskt föll mig i smaken också. Snygg var den dessutom med! 
Det ska va gott att leva :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback