Allting har sin tid

Ja så är det och nu är det bloggtid igen, har kännt suget ett tag och jag har dragit ut på det lite för att se om det var övergående, men icke. Så nu möts vi här igen. Nya och välkännda besökare, perfekt tajmat till hösten som snart är här med alla nya möten och uppstarter. Hösten är nästan värre än nyår i det avseendet. Nu jäklar ska det tas tag i vardagen igen och bort med semesterfasonerna. På facebook dyker det upp statusar om att det är skönt att komma in i rutinerna igen och äntligen är vardagen här. WHAAAAT ?! Vad är det för fel på att ta dagarna lite som dom kommer och inte planera allt minutiöst. Jag trivs utomordentligt bra i den livsstilen och går inte vilse och behöver en allmanacka att hålla mig i. Det är ju så skönt att bara vara och njuta och göra det man känner för.
 
Jo jag har lite ångest för att föräldradagarna snart är slut, casper ska skolas in på dagis (jo jag vill kalla det så trots allt jag läst och diskuterat om ämnet) och jag måste jobba. FY FAN! Allting har sin tid men den tiden som kommer nu är fel ute, fel tid. 

Kommentarer
Amanda säger:

Välkommen tillbaka! :)

2014-08-14 | 14:50:13
Bloggadress: http://amandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback