Nytt i garderoben

Lillen fortsätter att växa och är snart inne på storlek 62 så nu har vi börjat uppdatera garderoben igen. Det är ju lite praktiskt att dom växer för då måste man ju köpa nya kläder. Finns ju så sjukt mycket fint ju så inte mig emot. Kunde bara haft lite mer kapital på kontot så jag också kunde förnya min garderob lite. Helt plötsligt är liksom allt jag hade innan jag blev gravid fult. Vad hade jag på mig egentligen för det finns ju bara tråkiga fula kläder i garderoben. De funkar ju inte nu när det är vår och sommar. Jag vill ha nytt!
 
Men iaf tänkte tipsa om 2 par byxor från kappahl och newbie. Ett par söta mjukisbyxor med en nalle på baken och ett par sköna tunna randiga som blir perfekta nu när det blivit varmt. Tycker det är svårt att veta hur myket man ska klä på honom, inte för varmt o inte för kallt och så ska de skydda mot solen. Tunna långbyxor känns ju ganska smart då iaf tänkte jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 99 kronor för nallebrallan som även finns i mörkblå och 149 för dom randiga.
 
 

Kommentarer
Eleonor säger:

De där med nallen bak har jag också tittat på :)

2013-05-11 | 12:10:44
Bloggadress: http://karateungen.blogg.se
LaPil säger:

Vi har också de byxorna. Så fina. Skulle kunna köpa allt från Newbie. Hahaha

2013-05-12 | 16:10:44
Bloggadress: http://hejtrollet.wordpress.com
Camilla säger:

Åh nalle-byxorna är så himla fina! :)
Och grattis till 2013-bebisen! Jag har en själv.

2013-06-03 | 16:08:00
Bloggadress: http://cammycupcake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback