Söndag och vecka 41!

Pju, idag har vi varit riktigt duktiga. Vi har städat hela lägenheten, vi testade till och med cilit bang. Bang och smutsen är väck! Sen den traditionella söndagspromenaden för att som de senaste helgerna försöka gå ut bebisen. Men icke något resultat ännu, suck! Det är mycket aktivitet på en dag för ett preggo på övertid. Så nu är jag trött. Funderar på om jag är sugen på våfflor nu eller inte, jag tror nog det. Skadar ju inte att tjuvstarta våffeldagen lite.



Mika hittade en trädkoja på promenaden.

Kommentarer
Sara säger:

Snart så, inte för det gör det lättare för dig men jag lovar att du inte kommer vara gravid längre än max 2 veckor till ;-)

2013-03-25 | 10:49:58
Bloggadress: http://Mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback