Onsdag

Good morning på er!

Idag skiner solen igen, I löööv it! Just nu sitter jag och äter frukost och spanar på en skitsöt katt utanför fönstret som försöker jaga fåglar. Fåglarna leder överlägset. På tal om fåglar, i går kväll såg jag för första gången på dokumentärserien inside Gatwick. Den handlar om flygplatsen Gatwick och typ allt som har med en flygplats att göra. Men iaf, där finns det en kille som har som jobb att åka omkring och skrämma fåglar. Fåglar i flygplansmotorer är tydligen ganska obra. Men kul att jobba som fågelskrämma ju =) lite onödig fakta denna onsdag.

Idag har jag ett paket från panduro att hämta och sen ska jag nog till babyproffsen (den enda babyaffären vi har här) och köpa en sådan där spegel som man sätter i baksätet mot babyskyddet så man kan se bebisen fast man sitter fram och kör. Ska nog promenera lite också för att jobba på mitt projekt att gå ut bebisen, eller iaf få fart på förlossningen. Sen blir det pyssel med innehållet i panduropaketet. Jag har en bild i huvudet på vad jag ska göra så nu ska jag bara lyckas i praktiken också. Blir det bra så får ni se =)

En utsiktsbild från köksfönstret tagen i skrivande stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback