Babynest

Nu har vi ett babynest! Min snälla moster har sytt ett åt oss. Eller jag bad henne göra det. Hon är nämligen en fena på att sy, allt mellan näsduksfodral och balklänningar. Jag däremot är ingen fena på att sy. Gick ut högstadiet med G i syslöjd och MVG i träslöjd. Så lika bra att låta någon som kan fixa det. Det blev jättebra och ser riktigt mysigt ut. Mika vill ha ett i vuxen-storlek som han kan sova i. Potentiell julklapp kanske...?

Vi är alltså supernöjda med babynestet så nu hoppas jag bara att bebis också kommer uppskatta det. Men då krävs det ju att den först kommer ut!!!! HÖR DU DET DÄR INNE?! KOM UT!!! Jag är nämligen liiiite trött på att vänta nu. 4 dagar kvar till BF men va fan, skit i dom väl.

Jo så atte....men om det är någon mer som är sugen på ett babynest och inte känner sig så hemma med nål och tråd så kan ni ju hojta till. Så kan mostern sy (vassego, gratis reklam).


Kommentarer
Amanda säger:

Åh vad bra det blev. Med höga kanter också! Eftersom Lucas är så lång så kommer han snart inte få plats i sitt babynest. Skulle gjort det längre men va tusan, hur skulle jag kunna veta att han var så lång? ;)

Lycka till nu när det förhoppningsvis snart är dags! :D

2013-03-19 | 20:52:00
Bloggadress: http://amandiii.blogg.se
Johanna G säger:

Jag kan inte riktigt fatta att det snart är dags! Tycker det känns som några månader sen du berättade för mig att ni tänkte skaffa barn, men hallå det var ju någon gång förra våren alltså snart ett år sen!! Jag väntar med spänning :) Vilken spännande tid ni har framför er!<3

2013-03-19 | 21:41:01
Anonym säger:

Tack!

Nu sitter jag här med 100 små tygprover och funderar på att sy nåt i klädväg till Bebis. Ska bara välja och beställa tyg först.

/Moster

2013-03-20 | 14:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback