Tillbakablick

Jag har ängnat lite tid till att läsa igenom inläggen som den gravida verisionen av mig skrev. Så många frågor och funderingar det fanns. Och när jag läser om sparkarna och ser magen blir jag helt varm i hjärtat. Tänk att det var Casper där inne som buffade runt och hoppade på kissblåsan. 
 
Idag blev han 12 veckor och just nu ligger han i sin säng jämte min och knorrar och sträcker lite på sig. Och för ett år sedan, gansk exakt, så blev han till. Snacka om att vårat liv har förändrats på ett år. Och för att inte tala om hanns liv =) 
 
Hittills har jag fått svar på några frågor iaf. På frågan om blöjor så föredrar vi pampers för dom är mjukare och har bättre uppsugningsförmåga så dom är torrare och libero läckte ganska ofta. 
 
Den fina napp-burkens innehåll spelar det ingen roll vad det är för märken på, han ratar alla nappar ändå. Han suger på sin hand och nu har han även bemästrat motoriken lite så han kan få in tummen i munnen och suga på den. Väldans gulligt. 
 
Gosigt att suga på tummen.

Kommentarer
Sara säger:

Man trodde att man hade ett rikt liv innan, man kunde aldrig föreställa sig hur himla mycket bättre det skulle bli <3

2013-07-01 | 07:58:08
Bloggadress: http://Mammasara.wintland.se
LaPil säger:

Ja, tänk vilka bekymmer man hade med saker som vilka sängkläder bebis skulle ha i sin spjälsäng. Han sover mellan oss och kommer fortsätta med det ett tag till. haha

2013-07-01 | 11:40:31
Bloggadress: http://hejtrollet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback