Första dagen i huset

Idag fick vi tillträde till vårat hus. VI HAR ETT HUS!!! Håller ännu på att smälta det. Just nu ligger vi i sängen i lägenheten för flyttlassett tar vi på söndag. Men även om vi inte burit kartonger och grejs i dag så är jag stentrött ändå. Vi har knappt varit inne i huset i dag utan mest hängt och pysslat och njutit i trädgården. Jag har ränsat fram 3 rader jordgubbar men det finns ännu en kvar så är delvis maskrosodling typ. Sen har jag vattnat hallonbuskarna, tänker inte låta en endaste en dö även om vi har jättemånga. Jag älskar hallon. 
 
Mitt lilla hallonland.
 
Vi har en hel drös med sådana här fräsiga blommor.
 
Sa jag förresten att trädgården är rätt stor =) det här är ena sidan.
 
Utsikten bakom tomte, en björkdunge. Så fint! 

Kommentarer
Zarah-Lou säger:

UNDERBART!!! :D
Och vad fan.. Mika ser ju ut som en liten pygmé i er slottsträdgård! ;)

2013-07-06 | 00:20:22
Bloggadress: http://finest.se/zarahlou
Eleonor säger:

Jag vill komma och hälsa på er! Tyvärr blev det ju inget gotland för mig denna sommar :( Men i höst vill jag komma ner (innan snön kommer) när ungen och vi hittat livet igen med alla rutiner och allt fungerar. Då kommer vi ner och hälsar på er och Casper! :D
Kram

2013-07-11 | 11:53:47
Bloggadress: http://karateungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback