Blöhö

Nu börjar jag tröttna på att ha ont i huvudet varje dag. Det så att säga suger. Det plus den konstanta tröttheten gör mig till en zombie typ. Och det är jobbigt på hemstudiedagarna när man ska läsa mycket för mina ögon verkar blivit trötta efter det där synbortfallet för några veckor sedan. Och i skolan blir dom trötta för att det är ljust i klassrummet. Jag älskar annars när det är ordentligt med lyse men just nu är mina ögon väldigt anti. Tillochmed tvn och datorn är jobbigt ljusa. Jag hoppas verkligen att det är gravidrelaterat så det försvinner sen. Mycket av huvudvärken vet jag kommer från rygg och nackmusklerna så på måndag ska jag till Ulla på naprapatcenter och njuta. Fick pressentkort på två behandlingar i födelsedagspressent av Mikas mamma annars brukar jag va för snål...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback