Photoshoot

Idag har jag försökt agera modell, tack och lov att magen är i centrum för det är fan inte lätt att se så där harmonisk och ljuv ut som andra gör på sina preggobilder. Jag ser antingen sur ut när jag försöker va neutral eller väldigt fånig ut för att jag försöker hålla mig från skratt åt något som Mika gör. Men några bra bilder lyckades vi nog med.

Fotade gjorde Zarah och de var premiär inom bebismage photoshoot för oss båda så vi testade lite olika idéer. Några bra, några tråkiga. Men det var som sagt svårt!

Nu ska jag softa en stund till innan jag och Mika ska gluffa lite creps på creperiet. Mums!

Bjuder på en bild från dagen oxå, den är lånad från Zarahs blogg.


Kommentarer
Sara säger:

Underbar bild!!!!

2013-02-16 | 22:22:11
Bloggadress: http://Mammasara.wintland.se
Susanne säger:

Du och bilderna är så fina!

2013-02-17 | 22:29:37
Sussi säger:

Åh vilken rolig bild! =) Jag känner igen det där med att försöka känna harmoni och se fridfull ut när man står framför kameran med världens foglossning och värk i varenda led... Hahaha. Som tur var går det fort att knäppa en bild så ibland lyckas man se harmoniskt ut i en sek ;)

Svar: Feel free att sno idén =) jag har snott en annan idé från en av dina bilder du lagt upp, tror du kommer känna igen vilken när du ser den. men den var så fin tyckte jag =) heja på med foglossningen och annat skit, jag kan rekommendera att testa TENS, jag har sovit så gott i natt utan ont i höfterna och skinkorna. Underbart!
Malin

2013-02-18 | 08:35:20
Bloggadress: http://www.tussilulls.blogg.se
Sussi säger:

Tack det kanske jag gör =) Japp, jag ska till sjukgymnasten snart och testa tens. Funkar det blir det nog till att införskaffa en sådan hemma. Kramar.

2013-02-18 | 20:01:24
Bloggadress: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback