what about second christmas

 
Hej och fortsatt god jul och god fortsättning. Hoppas ni hade en mysig julafton och att Petra Mede inte kvaddade den. (Förlår petra men du gör dig så mycket bättre i andra forum). Jag är lite som Allan Svensson i svenssonsvensson "va är det där för jävla stolpskott vart är Arne Weise". Fast jag va ju väldigt nöjd när en av mina favvogubbar Kalle Moraeus satt där i rutan. 
 
Idag står julfirande nummer två på vårt schema, hemma hos mina föräldrar. Mer paket till Casper! 
 
Vi försökte ta en sådan där fin julig familjebild igår, de va svårt! Det blev mycket suddiga bilder för att en av oss hade myror i baken. Sen ska man ju lyckas se glad ut och inte blunda eller titta bort. Som sagt, svårt! 
 

Kommentarer
Zarah-Lou säger:

Fina familjen! <3
Hoppas Casper tyckte om alla sina paket i rond 1 ;)
Tycker Casper ska komma och leka med Melissa någon dag, om tillfälle ges!

2013-12-25 | 16:16:21
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback