självbiografi

Nu får jag fan skynda mig om jag ska hinna publicera det här inlägget på den här sidan 12-slaget (klockan visar 23:56). Känns ju lite B att börja med att bryta min cliffhanger från igår. Dessutom skriver jag från mobilen så bara där är jag rökt tidsmässigt. Så jag skyller på det och barnet. Ni vet ju hur det är, småbarnsfamiljer passar väldigt sällan tider. Men är det alltid barnens fel? Jag vet sanningen men tänker inte avslöja några eventuella vita lögner. Och där var klockan 0:01 och här kommer 20 fakta om mig som gör att ni kommer få en finfin bild av vem jag är och hur jag är. Eller? 
 
° Jag och Mika har varit tillsamans i 6 år och träffades på en kompis kräftskiva. Han bjöd på jäger och berättade att han gjort lumpen på en ubåt. Jag frågade om de lät som när man har öronen under vattnet i ett badkar och knackar i botten på badkaret om någon knackar utanpå ubåten. Efter det var han fast och betagen av min inteligens. Ni förstår att det är tydligen inte så många som simmar omkring och knackar på ubåtar. Så svaret är nej.
 
°Jag (vi) har en katt som heter Zorro. Honom har jag köpt av en fyraåring för Erik Saades första skiva. Byteshandel är grejen här på landet, pengarna sprättar vi bara fram ur madrassen när vi åker till stan. 
 
° Bloggen heter gotlandsdarling för att en släkting kallade mig för det när jag var liten. Hade en tröja som det stod darling på och kom ju från gotland och släktingen från blekinge. Jag har även under min uppväxt blivit kallad för smulan, mulle, malin biljard, mala och tuttfia. Något av dem som passar bättre kanske ^^ 
 
° Jag blev mamma den 7:e april i år (2013). Jag har tidigare sagt att jag aldrig skulle ha barn och att föda barn är idioti och självplågeri. I rest my case! Föda barn är det bästa jag gjort.
 
° Jag gillar hästar och har ridit till och från sen jag var 4 år både engelskt och western Jag har alltid velat ha egen häst men nu tror jag att jag lagt den drömmen på hyllan. Jag är helt enkelt för lat och bekväm och betalar hellre för att rida någon annans hästar en gång i veckan. 
 
° Jag har en hel hög med stenar och kristaller som är bra för massa olika saker och motverkar mycket negativt. Jag brukar även smudga (goggla smudge) mig och huset ganska ofta och jag tror helt klart att det har posetiv effekt. 
 
~Här gör vi paus för nu ska jag passa på att sova~

Kommentarer
Sara säger:

Lite jag redan visste och lite nytt :) Väntar med spänningen på fortsättningen!!

2013-12-20 | 08:08:12
Bloggadress: http://mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback