Mobilfan

Jag är arg. På min telefon. Jag har en LG optimus G och jag gillar den skarpt. Det är bara det att min verkar lida av något fel. Den kan va manodeppresiv tror jag. Den har nämligen perioder då den bara startar om sig hela tiden. Det brukar sitta i en till tre dagar och sen är den normal ett tag igen innan den går in i nästa depression. Varje gång den stänger av sig säger den även att SIM-kortet raderas och att det inte är giltigt. Mycket märkligt eftersom det funkar annars. 
 
Jag var inne på tele2 butiken häromdagen och dom sa att jag skulle göra en systemåterställning. Det gjorde jag ikväll och det löste inte problemet. I morgon är det jag som går till tele2 igen. Förstår dom liksom att jag inte har en enda bild i telefonen på min bebis, ingen nyföddbild eller något. Allt ligger i datorn nu och den använder jag väldigt sällan. Jag gillar att se på foton i telefonen, speciellt på casper. Tänker inte acceptera en sådan förlust för ingenting! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback