Bölarn

Om lite mindre än en månad är det dags för Caspers välkommen till världen -kalas och vi håller på och planera lite tills dess. Ikväll har jag googlat runt efter fina sånger man kan sjunga tillsammans allihopa. Det får ju inte va några långa balader då för de blir helt enkelt för svårt tror jag. Men iaf, det finns ju så sjukt mycket fina sånger och dikter och jag gråter till typ alla. Det räcker med att jag vet att den kommer handla om lyckan och kärleken till ett barn så börjar tårarna rinna. Jag har blivit en riktig bölare på senaste året. Sen jag blev gravid har det bara gått utför =) häromdagen fick jag byta tvkanal för jag klarade inte av att se den stackars leopardmamman som försökte rädda sin skadade unge men utan framgång. Krokodiltårar på den!


Kommentarer
Susanne säger:

Det kan vara nåt genetiskt...

2013-08-13 | 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback