Kanel-pepsi kanske?

Fredagsmys med mig själv tänkte jag eftersom Mika kommer med båten senare. Kom fram till att jag ville ha kebab-tallrik från sibylla. Kommer hem efter att jag vart och hämtat min efterlängtade mat och läsk. Har oturen att få lite halsbränna av cola och pepsi men i kväll tänkte jag skita i det. Sätter mig till rätta i soffan och tar första slurpen pepsi....det smakar kanel! Dricker lite till och jo det smakar fortfarande kanel. Jahopp, ingen hit för mig. Jag har inte ens kanel på tomtegröten ju.
 
Mina smaklökar alltså, helt urflippade. Först potatisnötmos och nu kanelpepsi. Nu är jag livrädd att mitt favoritgodis malaco kolasnablar som mika ska köpa till mig på båten kommer smaka nått annat. Huu hemska tanke. Bara det inte börjar smaka brysselkål om nått, då blir jag fan deprimerad!

Kommentarer
Anonym säger:

min pepsi smakade också kanel! kan det vara en ingridiens?

2015-08-22 | 10:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback