Sista avsnittet av mina favvo-fruar

Buhu, sista avsnittet av svenska Hollywoodfruar har precis varit. Jag har sorg, dom är ju mina kompisar som jag hänger med varje tisdag-kväll. Underhållning i min smak, det är både lite av ett socialt experiment och ren humor och mycket fascination. Den här säsongen har varit den bästa helt klart. Margareta har tillfört mycket till serien tycker jag och hon är ju nästan lite svensson svensson. Bortsett från att hon har ap-mycket pengar och väntar barn och ska gifta sig med en man som är dubbelt så gammal som henne själv. Men kärleken är ju blind och sjukt skönt för dom att dom inte ser åldern som något hinder. Jag vet att jag funderade lite på dom 5 år det är mellan mig och Mika i början av vårt förhållande. Men 5 år känns lite som en piss i missisippi speciellt nu 5 år senare.
 
Anyways, jag kommer sakna mina fruar nu. Gunillas utbrott och schizofreni, Marias formuleringar och glädje och Isabels humor. Det skulle tydligen börja en serie om svenska typ lyxfruar i Sverige men det känns bara lamt. men men, vi får se.
 
Mina friends! Älskade grälet i dagens avsnitt, hihihi ^^
 

Edit: kanske kan jag framstå som lite patetisk när jag sörjer ett tv-programm om fyra blonda kvinnor men det är fler än jag som sörjer. Efter jag publicerat inlägget möts jag av en upprörd status på facebook av Zarah som också redan saknar fruarna. Och ännu bättre! Vi bearbetar vår sorg på samma sätt, skrika ut det på nätet så alla kan ta del av det och dömma oss. Kolla in Zarahs blogg här. Det är underbart!!!

Kommentarer
Zarah-Lou säger:

hahahaha, kolla min blogg då för i helvete!
Kollektivt självmord på det här Malin! xD

2012-10-23 | 22:26:06
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/
Zarah-Lou säger:

hahaha, din Edit! Dra med mig ned i fördärvet bara! Gör det väl! ;)

2012-10-24 | 20:22:43
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback