Bebisbio <3

I dag var det dags för rutinultraljudet, sjukt spännande och ganska mycket hjärtklappning vill jag påstå. Mika satt ju brevid och höll min hand som tydligen var iskall och efter en stund började det även sticka i benen, då upptäckte jag hur mycket jag spännde hela kroppen. Lite som när man är hos tandläkaren =)
 
Men det var iaf en finfin bebis där inne som var så välskapt så! Underbart skönt! Grymt hur mycket dom kan se, hon visade lårben och läppar och alla andra kroppsdelar och jag såg typ hälften. Även hjärtats kammare och förmak kunde man se. Imponerande! Datumet som vi fick var den 23:e mars så vi fick hoppa tillbaka en dag i räkningen. Men sen kan den ju titta ut när den vill, bara den stannar där inne tills den är färdigbakt så är jag nöjd.
 
 

Kommentarer
Sara säger:

Och även om den tittar ut innan bakningen är klar så kan det blir väldigt bra ändå ;-) Härligt att höra att allt såg bra ut. Visst är det häftigt vad man kan se :-) Förstår att ni måste längta extra mycket nu!!

2012-10-18 | 21:44:40
Bloggadress: http://Mammasara.wintland.se
Eleonor säger:

Åh!! Jag är så glad för er skull! :) Och jag vill oxå se magbilder :) måste komma ner o se fina magen om nån månad eller så :) kraaam

2012-10-23 | 18:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback