Ullaredstips tack =)

Om en vecka så står vi väl i kö och ska betala på Ge-kås nu, tjoho =) Men med anledning av detta så vill jag ha era tips.Ni är ju några stycken som hittat hit nu (skitkul tycker jag) och några kanske har bebis/gravid/ullareds erfarenhet. Jag har ju aldrig köpt bebisgrejer där, bara saker till mig själv. Så jag undrar vilka saker man inte får glömma och vilka man kan skita i och köpa på annat ställe. Deras Bäddset har jag hört olika åsikter om, vad anser ni? Jag vill veta både bra och dåliga saker.
 
Hittade ett bäddset på Jysk som jag VILL och nog faktiskt MÅSTE ha. Jag är ju helt såld på disney så det lär väl vår unge få dras med till en början, så länge vi bestämmer typ =) Men kolla själva då, är det inte bedårande? Lätt 169 kronor bedårande va? Tänk om man skulle fira att det är fredag i morgon med att köpa ett bäddset ^^
 

Kommentarer
Jonas säger:

rekomenderat. köp inte sängkläder på ullared.. vi köpte det till vidar. och undrade varför han sov så dåligt. tills en kväll när sara råkade ligga på hans sängkläder och det började klia som satan.. efter det så bytte vi sängkläder och han sov gott... vi gjorde misstaget igen sist vi var där. Då köpte vi sängkläder till våran säng. det hjälpte inte att vi tvättatt och tummlat sängkläderna 5 gånger. det kliar ändå när man ligger på det :\

2012-11-22 | 21:13:38
Bloggadress: http://vidar.wintland.se
Jonas säger:

däremot startpaket för bebisar så som nappflaskar leksaker badgraj, funkar skitbra å köpa där.

2012-11-22 | 21:15:23
Bloggadress: http://vidar.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback