Konstpaus

Hihihi, ordvits

Tog en lunchpaus i pluggandet och nu vill jag inte fortsätta så jag försöker undvika det genom att göra lite andra saker. Kollade runt på bloggarna som jag läser dagligen och Zarah fångade mitt disney-freak hjärta med dom här bilderna! Underbara or what?! Love Love Love!!! Jag är så imponerad av folk som kan rita så fint. Vi har ju jobbat med bild i nästan 2 veckor i skolan nu och det blir mer och mer tydligt att bild inte är mitt element iaf. Därav ännu större beundran för alla som begåvats med målafint-genen. Hon som ritat dessa bilder finns på deviantart och nickar moonchildinthesky och kolla gäran in det galleriet. As-snygga bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback