Let´s slapp

Tjingeling, landade i soffan nu, slog på tv:n och fick den trevliga överraskningen att let´s dance börjat igen. Och jag fick tydligen inte vara med den här gången heller. Det ser så kul ut och då får ha så fina kläder. Istället sitter jag i soffan och avundas deltagarna och kramar min teddypläd och godispåse (tog med känslan hem från hemma kväll) ^^

Annars inväntar jag morgondagen och påstådda snöstorm, tänker spendera hela dagen i soffan med datorn och jobba så svetten ryker med vår mastodont-tenta. Idébanken, jag hatar den mer och mer för varje gång jag tänker på den, inte själva konceptet men att jag måste göra den. Det är det som är det jobbiga ju...

nepp, nu åter till let´s dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback