Tjollahej!

Tjollahej Tjollahopp!!

Utslagen i soffan men full av endorfiner efter ett pass på min fina crosstrainer, på tvn är det mammor och minimodeller. Tror det kan bli ett diskuterat program, jag menar hallå, orden barn och modell i samma mening....ska bli intressant att se iaf. Till träningen såg jag på teen mom 3, bra att få ut alla frustrationer sammtidigt som man får dem =)

Citat från en av mammorna till minimodellerna "redan när Katja föddes drömde jag om hennes framtid som barnstjärna, hon är min lilla docka"

My God!!!

I övrigt så började andra terminen i skolan i dag och det kommer bli grymt mycket läsning, men om 7 veckor börjar en kurs i estetik då vi ska få sjunga, dansa, måla, pyssla och massa kreativa saker. Det ser jag fram emot =)

Nu ska jag fortsätta se på mamman som rakar benen på sin typ 7-åring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback