Flickan från det blå

Jag har fått en släng av tonårsmalin i dag och tagit upp min stora förälskelse i Jimmy Jansson, han är ju så fiiin (har väl kanske ändrat mig om det nu, men ändå), o så braaaa och låtarna får ju alla hjärtan att smälta. Jag kan verkligen känna alla de förvirrade känslorna jag hade på den tiden nu när jag hör låtarna igen. Och jag kan ännu alla texter utantill, prickfritt!

Först ut, Flickan från det blå (bara titeln är ju underbar) som jag har ett fint och lite roligt hemligt minne till. Det var ganska spännande att vara tonåring =)



Sen kommer den fina Det enda jag vill. Snyft, buhu, bröööööl etc....



Den här då, känner ni igen er kanske. Jag vet.



Min Sång. Älskar refrängen! men den här versionen är inte rättvis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback