Tjipptjopp (shopp)

Ugg och godkväll på er. Hoppas ni har haft en bra jul så här långt. När tar julen slut egentligen? Mika hävdar att den är slut vid nyår. Stämmer det? hmmm... jag har iaf haft en lika trevlig och mysig jul som jag brukar ha =) Julklapparna som jag hade köpt var alla uppskattade! Jag tycker det är lika spännande att se andra öppna julklapparna från mig som jag tycker att det är att få egna julklappar.
 
Iaf, jag har försökt fynda lite på mellandagsrean men den va inte mycket att hurra för. Affärerna har ju bara slängt fram massa gammalt som dom inte fått sålt. Tråkigt. Så då tänkte jag fynda lite online på HM men av någon märklig anledning vart det bara ett klädesplagg och sen två grejer från HM Home. Jag skulle ju köpa kläder till mig och bebis ju. Hittade ett superfint babypåslakanset också men det köpte jag inte för jag tänkte att de kan jag önska mig i födelsedagspresent å bebis vägnar ^^. Känner på mig att den skulle uppskatta det =) Men två fina silverglittriga förvaringskorgar klickade jag hem. Tänkte att dom blir perfekta för leksaker sen och sen blev det en burk till mig själv. Den finns även i en större storlek, den kan ni få ge mig i födelsedagspresent den med =)
 
Påslakansettet som bebis vill ha! Fiiiint!
Burken som jag vill ha den större modellen av!
Förvaringskorgen som blev min för 50 spänn, så lika bra att ta två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback