Amputera mera!

Fyyyy FaaaaaaAaan för kramp i vaderna!!! God morgon oxå förresten. Jo, god morgon är det även fast klockan är 12 men jag sov till nyss iaf. Kan dock bero på att jag var vaken mellan 05.30 och typ 09.00 och funderade på om jag skulle väcka mika och be han såga av mig benen. Kramp i vaderna har jag haft förut men den i natt var vidrig! Och de gick liksom hela vägen upp i skinkorna oxå. Efter en lång varm dusch och massa stretch vägrade vaderna ändå att slappna av. De kändes som att dom va fulla med betong. Nu käns de lite bättre men såfort jag bara vinklar tårna uppåt så spänner det som fan igen. Kan stödstrumpor motverka sånt här? Vad finns det fler för knep att bli kvitt skiten? Tell me!


Kommentarer
Amanda säger:

Peppar, peppar så har jag bara råkat ut för kramp i vaderna en gång hittills under graviditeten men drick extra mycket vatten, oftast beror det på vätskebrist, och sedan kan du prova grapefrukt.

En kompis sa att det tydligen ska funka. Men jag har ingen aning och jag tänker inte prova då jag inte gillar det alls. Haha. Hoppas det blir bättre!

/Amanda

2012-12-30 | 14:31:34
Bloggadress: http://amandiii.blogg.se
Sara säger:

Ät mer bananer. Det var det enda som hjälpte mig :-D


2013-01-10 | 21:58:03
Sara säger:

Ät mer bananer. Det var det enda som hjälpte mig :-D


2013-01-10 | 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback