Gratis till gravida

Fick hem Allt för föräldrars gravidpaket för några dagar sedan. Eller paket och pakt är väl att överdriva, mest rabbatkuponger och erbjudanden och en tidning. Men gratis erbjudanen är aldrig fel. T ex en valfri body från Newbie på Kappahl plus 25% på valfrit barnplagg.
 
Mika hajade iaf till när han hämtade posten och kommenterade att ja nu vet iaf brevbäraren att du är gravid. Det står nämligen grattis och gravid stort på hela omslaget. Inget hemlighetsmakeri där inte. Sen funderade han lite på hur dom som skickat det visste att jag va på smällen och då fick jag förklara att de finns lite gratis grejer att hämta hem för gravida. Exempelvis från apoteksgruppen, kronans droghandel och babyproffsen. Såg ett litet ljus tändas i ögonen på honom när han insåg att man kan få saker gratis bara för att vi ska ha barn =). Finns även saker på facebook som man kan gilla för att få en liten pressent. Jag ska samla på mig allt gratis jag kan, väntar bara på att bli officiell med att vi ska ha barn sen börjar jakten på fejjan, kan ju inte börja gilla bebisgrejer där nu då kan ju folk börja misstänka något...

Kommentarer
Amanda säger:

Hejsan. Amanda här, eller PlumeriAn rättare sagt, Lättare att känna igen.

Kul att du har öppnat upp din blogg så vi kan läsa. Alltid kul att läsa andras bloggar.

Jag beställde också Allt för föräldrars gravidpaket, och det egentligen bästa är ju att de där 25% är på valfri vara! Så jag ska köpa en klänning till mig med ett pandaansikte på. Mamma köpte nämligen en body med ett pandaansikte på till bebisen igår så när h*n är ute ska vi matcha! :)

/Amanda

2012-09-23 | 10:11:40
Bloggadress: http://amandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback