Smaktest

Nu har jag testat fun light sötad med stevia. Första glaset tyckte jag smakade som vanlig fun light, för det är skillnad på vanlig saft och fun light. Jag har alltid tänkt att det är pga sötningsmedlet. Men nu när jag druckit flera glas tycker jag att den är god och smakar inte som vanlig fun light men inte heller som typ önos saft. Jag har letat bismaker av något men hittar inga. Den får helt klart godkännt. Jag testade smaken hallon/granatäpple och den är frisk och även om man föredrar svag saft så blir den inte blaskig i smaken. Snygg läskande rosa färg har den oxå.Tänker testa de andra två smakerna efter den här, först ut blir jordgubb/guava. Det finns dock ett minus, flaskorna är mindre än de vanliga fun light-flaskorna.

 


Kommentarer
Zarah-Lou säger:

Här stod det ju! Kul! Måste testa de andra två smakerna jag oxå ;)



Och du glömde testa när du var här ikväll ju!

2012-05-01 | 01:29:17
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback