L 300

Mina nya kompisar från L 300! Body creamen doftar ljuvligt! Den är milt parfymerad men den milda doften är underbar. Så underbar att jag måste sitta och lukta på mig själv resten av kvällen när jag använt den. As-mysig doft att somna till. Den är ganska fet så om man inte är en supertorris så behöver man inte använda den dagligen (räcker längre). Då kan man varva med en vanlig lotion, vet att det finns en i samma serie men jag har inte lagt vantarna på någon ännu, men tids nog så ^^

Ansiktstonerna (tonersarna?)...funkar väldans bra på mig också. Vi verkar va en bra match jag och L. Screw you nivea, neutrogena, vichy, mary kay och resterande losers! Moahaha.

Fritt från parabener, mineraloljor och svensktillverkat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback