I smålands djupa skogar

Ett blogg inlägg från en väg i en skog, regnigt är det också. Men hur coolt är det inte att jag från min telefon kan blogga mitt ute i wooden. Vad hade ni sagt för 10 år sedan om något att sagt att de skulle va möjligt inom kort.

Vi är iaf på väg mot Ullared för lite shopping i morgon, onsdag turistar vi i trakterna runt det gula varuhuset och på torsdag blir det kalmar och ikea innan hemfärd. Hoppas det blåser mindre då annars vet jag inte om jag vill åka med. All ära till gotland men fan vad jag inte gillar att åka båt! Jag har då verkligen inga sjöben. Så tack till postafen (åksjuketabletter) och gänget i how I met your mother för bra sällskap och stöd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback