Eliten

De 4 bästa fynden som jag är absolut nöjdast med i dag:
• En fotoram med 7 fotoramar i så att det blir ett kollage. Sådär som duktiga inredningsmänniskor kan göra själv. Jag köper ett färdigt och as-snyggt koncept för 127 spänn!
• En bedårande plåtask. I'm in love! Helt klart värd hela 35 kronor...
• Låda i shabby shic-stil. Den ska får vara smyckesskrin. 69 kronor.
• Parfym a' la snygg Beyoncy. Om man doftar som henne ( goooott) kanske beyoncyigheten (uppfann ordet nu) smittar av sig lite och man blir en jävel på att dansa. 99 kronor, sparade ca 200 kronor på att köpa den på ullared istället för på t ex kicks (fast då hade jag inte köpt den men det är en annan femma).

 


Kommentarer
Zarah-Lou säger:

Nästa år ska jag dit. Punkt!

Typ maj eller nåt, när man hunnit spara lite och kan dra på en vårig roadtrip. Punkt igen!

2012-04-15 | 19:23:48
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback