Värsta pokvänsakademien

Det är ju tisdag idag, vet ni vad det betyder? Mitt favoritprogram hittar man på 3:an klockan 21.00, utifrån rubriken kan ni ju ana vilket det är. Det är bra underhålling plus att det är spännande att höra vad psykologen har att säga om olika beteenden. Psykologi är intressanta grejer. Men seriöst, hade jag suttit och sett min kille hångla upp en slitzbrud och han försvarar sig med att han inte visste att han blev filmad så hade jag väl kanske börjat fundera på att dumpa honom. Och var det dessutom bara en av alla gånger han varit otrogen så är det ju inget att fundera på. Lite självbevarelsedrift tack. Får citera Grynet lite "ta ingen skit", alla är värda bättre än det.


Kommentarer
BELLZOR säger:

Följa varandra via bloglovin'? Säg till när du lagt till mig i så fall så lägger jag till dig direkt efter :) Skriv gärna vilken prenumerant du blev också så gör jag detsamma! Kram <3

2011-11-08 | 23:30:11
Bloggadress: http://bellzors.blogg.se/
Despina säger:

Jaha va kul:) Älskar pyssel så ska försöka uppdatera den kategorin ofta:) Ha en fin onsdag!

2011-11-09 | 08:02:40
Bloggadress: http://smaragder.blogg.se/
Emma - mitt härliga liv ;) säger:

Var med och tävla på min blogg om fina priser i sammarbete med ubumetin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback