Febrigt flumm

Jag är trött! Feber och huvudvärk till och från sen i fredags. Jag är inte gjord för att ha ont för jag blir knäckt direkt, riktigt ynklig helt enkelt. Tror jag har lite innre stress från tentan som ska va inlämad på fredag, har sparat den mest komplicerade frågan till sist. Nu börjar jag tvivla på om den verkligen var en så bright idé.

I dag var jag iaf i skolan på förmiddagen och tränade på vårat dilemma som vi ska spela upp i morgon, ser faktiskt fram emot det, kanske inte just vårat uppspel men vi är nummer två så resten av dagen blir bara underhållande. Efter skolan hann jag med en fika med Emelie innan hon började jobba, praktiskt att hon jobbar på waynes då =) Mycket givande prat som satte igång tankarna lite, och så är jag visst en aning sann-drömmare trots allt^^...men är det inte lite fachinerande att med vissa pratar man obehindrat om vissa saker som man inte kan prata med andra om. Även om jag skulle anse flera som lika bra vänner. Men det är nog bara så att vissa passar bättre till att prata om vissa saker. Nu blev det lite flummigt men det var en tanke i nuet =)

Avslutar med en bedårande bild, på tal om vänner. Två av de bästa
Emelie, Mariell och jag i somras <3


Kommentarer
ee säger:

Charmig bild, haha! :) puss!

2011-11-22 | 15:28:16
Bloggadress: http://emmahallbom.blogg.se/
Mariell säger:

Ja, visst är det så att vissa passar bättre att prata om vissa saker med även om man har fler som man anser som lika bra vänner.



Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är konstigt att jag är singel alltså...! Jag ser ju ut som en störd fisk eller nått! ;)

2011-11-23 | 01:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback