Önskelista

Snaaart är det jul, det innebär julklappar ^^ Jag jobbar varje år på att va den som ger bort den bästa julklappen, den som någon önskat sig mest utan att veta om det. Det krävs lite analyserande och tankeverksamhet men jag lyckas ibland. I år har jag dock inga sådana idéer som känns superrätt men jag är ändå rätt nöjd med de julklappar jag köpt hittills, har ju ännu lite tid kvar att fundera. Själv har jag lite svårt att lista vad jag önskar mig, jag tycker det är roligare när folk har funderat ut något speciellt som dom vill ge mig eller som de tycker passar mig. Det är ju så jag jobbar. Därför är Mikas julklapp alltid den jag måste fundera mest på och det är hans julklapp till mig jag är mest nyfiken på. Men om ni vill ha lite hjälp på traven så har jag gjort en liten inspirationslista...Jag nämner garage1 i den listan och beträffande den affären så kan man gå in och köpa i princip vad som helst till mig, jag är helt såld på den!!


Kommentarer
KNORKAN - Inredning och skönhet säger:

Lyxigt vin låter ju inte helt fel :-)

2011-11-28 | 20:56:21
Bloggadress: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback