Mer Te

Här om dagen tipsade jag ju om webshoppen tefrossa, men om man inte vill chansa och köpa te på nätet så kan jag ge bra betyg till Garants lös-te Rabarber-vanilj. Ett smarrigt te i höstmörkret och en snygg, tilltalande påse är det också, 17 kronor på willys, kan det vara värt.

Jag är ju lite av en teoman men sedan 2009 när jag hade magkatarr har jag inte kunnat dricka svart te och blev då istället såld på Yogi's olika örtteer, det fina med dem är att de är bra för olika saker, matsmältning, luftvägar, oro m.m. MEN, nu har jag tröttnat på typ alla smaker, det smakar typ grönsaksbuljong och kryddaffär. MEN, vad gör det för jag kan dricka svart te igen utan att min mage blir arg! Så därför blir det mycket te-prat nu för jag måste ju fylla på förrådet. Tips mottages gärna =)


Kommentarer
Mariell säger:

Snygg bild, påsen passar väldigt bra med muggen! :)

Är du ingen Kränku människa? Där finns ju massor med teer...



Gillar din nya blogg,

Håller på att läsa ifatt! :)

Kram

2011-11-14 | 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback