a little crush

 
Kvar i musiktemat och jag har heeeelt snöat in på country nu igen, de kommer i perioder det med. Väldigt glad att jag kan lyssna på det igen för det var ca två år då jag inte kunde höra en enda hel countrylåt utan att börja gråta. Jag tror ni är många som vet varför. Just nu har jag en crush på Luke Bryan. Oh my säger jag bara, jag tror jag måste åka till Nashville, gå på konsert och stå och och le lite fånigt generat och sen kan jag dö lycklig. 
 
Tack vare Spotifys radiofunktion som vi hittade varandra han och jag. Såklart det är ömsesidigt, syns på honom att han är en sådan kille som bryr sig om sina fans. 
 
Den här går på repeat just nu. Och kom ihåg, jag såg honom först! Min! Men jag stör mig som fan på drygtjejen i videon. Varför så hemligt för, näää vad ser han hos henne. Pick me pick me //hälsningar Malin 14 år.
 
Här kommer fortsättningen på deras lovestory och skjut mig va dryg hon är. Va hände med hej, kul att se dig med. Hon är ju inte trevlig någonstans. Luke va fan, skärp dig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback