11 månader

För att fira Caspers 11-månadersdag tänkte jag bjussa på två 11 månader gamla bilder från förlossnigen (dom enda som togs för sen fanns det ingen tid till sådant). Helt sjukt att det redan gått 11 månder. Känns som att det var nyss sammtidigt som det känns som evigheter sen. Om en ynka månad blir min lilla bebis 1 år vilket borde betyda att jag varit morsa i ett år. De va som fan! Bara att hålla i sig och åka med i denna hiskeliga fart som livet går i. Dags att börja planera kalas kanske.
 
Här kommer bilderna iaf, jag älskar dom. Man kan bli missnöjd med bilder som man försöker se snygg ut på om håret ligger fel eller man får ett lazyeye. Men dom här bilderna är så äkta och känslorna bakom dom är enorma så jag älskar hur jag ser ut för det va så jag såg ut under den viktigaste dagen i mitt liv och det finns fångat på bild. Bilderna från efter förlossningen tänker jag dock bespara er för mer hålögd människa har ni dock aldrig sett (eventuellt tavlan skriet). 
 
I väntan på mer smärta...
 
 CTG runt magen, nättrosor (förövrigt sexigaste plagget jag någonsin burit) skalpelektrod från Caspers huvud som sitter fäst på mitt lår, dropp i armen och värmepåsar på magen. Min bästa outfitbild.
 
 

Kommentarer
Sara säger:

Vackra människa vad du ger mig panik ;-) Vill bara ha ut den hör bebisen för det är så jäkla tungt och jobbigt nu men jag har sån fruktansvärd panik inför förlossningen. Vill inte känna smärtan, vill inte att det skall ta flera dygn. Vill bara att det skall vara över!!

2014-03-08 | 08:20:34
Bloggadress: http://Mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback