ullaredssuget

 
Jag och min syster började prata om att åka till ullared snart och så fort tanken på ullared planteras i mitt huvud så får jag ett enormt sug. Ett behov! Jag vill åka nu nu nu! 
 
Jag vill uppdatera min garderob som endast består av förstora kläder från 2012.
Jag vill köpa nya kläder til casper i nästkommande storlekar, nu har han 74-80.
Jag vill köpa pressenter till casper som snart fyller ett.
Jag vill köpa lite onödiga saker.
Jag vill köpa nya handdukar och badrumsinredning så att det kommer matcha så fint i det blivande badrummet.
Och så vill jag köpa lite mer kläder till mig! 
 
Let`s go! Jag älskar ullared! Men jag är ingen galning som köper gladpack, plastpåsar och dåligt schampo för flera tusen och har ett lager hemma. Nej, jag fyndar smart och jämför priser och kvalité. Och för er som inte varit på ullared någångång, åk! Det är en upplevelse, och det finns så mycket mer än tshirtar med vargtryck, stora fleecetröjor och efterblivna människor som får sina 15 minutes of fame på bästa sändningstid.
 
Visste ni föresten att dom har en blogg där man kan få lite koll på vad som finns i varhuset just nu. Jag läser den varje dag. Förutom när det är för lång tid tills jag kan åka dit för då blir det bara för jobbigt. Haha
http://www.gekas.se/blogg

Kommentarer
Jonas Wintland säger:

då hoppas jag att ni kommer föbi oss igen :)

Svar: Blir nog jag, casper o mina päron och syster som åker och mika stannar hemma för han gillar tydligen inte gekås (han måste va knäpp). Men jag hoppas jag o mika kan komma förbi någon annan gång =)
Malin

2014-01-31 | 23:24:47
Zarah-Lou säger:

Tjejbil? Får jag plats? You, me and yo sistah?!
Fast kanske i höst.. måste ju spara till NY, men jag VILL verkligen dit! Aldrig varit där!

När har de bäst utbud? Våren, sommaren, hösten eller runt jul? Eller.. alltid? :)

Svar: Det blir en tripp med hela tjocka familjen (utom mika som inte trivs på ullared) men du får nog plats om du vill. annars kan vi hoppas att jag har fått jobb i höst och har pengar så kan vi åka då. Dom har bra utbud året runt men till jul har dom ju massa julgrejer. Utbudet är ju säsongsstyrt.
Malin

2014-01-31 | 23:50:37
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/
Susanne säger:

När åker ni/vi?

Svar: Kanske helgen innan påsklovet eller tidigare om jag och julia får bestämna =)
Malin

2014-02-01 | 11:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback