mix and go

 
 
Här kommer ett tips till alla smoothielööövers out there. Mix and go. Jag fick den i julklapp av Mika och jag är väldigt nöjd. Visste inte ens att jag behövde en men det gjorde jag. Den är väldans smidig. Man stoppar i det man vill ha i sin smoothie i shakern och sen skruvar man på knivlocket, vänder den upp och ner och vrider fast på själva maskinen. Sen är det bara att köra, vroom vroom, klart! Vrid av och sen byter man till dricklocket istället och sen är man on the go. 
 
I morse gjorde jag en med banan, jordgubb och vaniljyoghurt och det kan ju Casper också äta så då kommer nästa tips. Till er småbarnsföräldrar som vill att era barn ska va on the go också. Barnmatspåsar från CherubBaby som man fyller själv med vad man nu vill. Precis som andra klämpåsar fast dom här kan du återanvända. Funkar även att frysa. 
 
 
 Frukost on the go, fast vi brukar äta den vid köksbordet och det funkar det med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback