maaat mat maa-aaat!!!!

För att hålla kvar vid gårdagens tema så måste jag bara få berätta hur sjukt smarrig kvällens middag var. Lyx att jag får äta den till lunch i morgon igen. En update på klassikern spagetti och köttfärssås med lammfärs istället. Vill ni ha recept? Klart ni vill och det ska ni få här.
Så här smarrigt såg det ut hos oss. Vi pimpade tomatsalladen med lite mozzarella. Mmmmm mmm mmm!!!
 

Nu sover barnet, frågan är om han kommer sova för natten. Jag hoppas för det andra alternativet är att han vaknar om 1-2 timmar och tycker att vi ska leka...jag tycker inte att klockan 11 på kvällen är den bästa tiden för lek. Men fram tills han eventuellt vaknar så sitter jag i vårt stora soffhörn och njuter lite av en ecoclementin och Ombarchoklad.
 
Ombar är rawfoodchoklad gjord på rå kakao, kokosnötssocker och kokosnötsgrädde. Liite nyttigare godis, väldigt krämig i smaken och finns i olika smaker. Idag testar jag den här med jordgubb och den får MVG. Men smakar det så kostar det och eftersom den är ekologisk så kostar den lite till. 27 spänn på häksokosten vid ica atterdags men det får det va värt ibland. Den som bara smakar choklad finns även i butiksbussen om ni handlar i den någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback