live från gymmet

Tjingeling! Sitter på gymmet och väntar på att mitt pass ska börja så under tiden iaktar jag dom andra som tränar lite. Det gör så ont i mig när jag ser folk som lyfter för tungt och med fel teknik eller som tränar med helt fel hållning. Dom gör ju sig själva en fet otjänst och kommer få ont. Ajaj. Nu är jag inget proffs men efter fyra års träning på naprapatcenter och eget intresse i muskler har jag ganska bra koll på grundläggande rätt och fel. Och jag tänker att lyfter man skittungt så borde de ju ligga i ens intresse att vara rädd om kroppen... Det som är ännu märkligare är när dom som gör fel har kompisar som inte säger till och hjälper dom. Tack för den liksom. 
 
Ja ja, nu kör vi.
 

Kommentarer
Zarah-Lou säger:

Och i Milon på Form..
Fan vad det finns folk som inte kan det här (enkla) med vikter som inte ens syns. I supersimpla maskiner. Man tycker upp eller ned på två knappar lixom..

2014-01-28 | 21:18:07
Bloggadress: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback