H&M Home

Hej jag heter Malin och jag är en shopoholic - Hej Malin! 
 
Vet ni hur jobbigt det är att va en shoppinglööver utan pengar?! Det är en tragedi! Men fatta vad jag kommer känna mig rik när jag får en lön sen och inte behöver snåla så in i bängen.
 
Och då när jag har pengar och vi har börjat få ordning och renoverat i huset då ska jag shoppa järnet på H&M Home. Varje katalog jag får av dom är som gjord för mig, jag vill ha nästan allt, gärna två av varje. Jag längtar efter att få köpa nya påslakan och på bild ser dom alltid så fluffiga och sköna ut och jag kan typ känna hur skönt och härligt det kommer bli att krypa ner i dom. Myspys! Och deras sortiment för barn och babyrum är ju hur fint som helst. Jag vill ha! Casper vill ha! Ni vill att jag ska ha för då blir jag glad och då blir ni glada. Winwin situation. 
 
Tittade in på HM idag och titta vad jag hittade för fint som jag bara får sukta efter...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback