Bilder från dagen

Idag har vi spenderat kvällen och sena eftermiddagen i Åminne vid Johan och Linns sommarstuga och jag har lekt paparazzi och fotat Casper. Typ Casper ligger i soffan, Casper ligger i puffen, Casper här och Casper där och så blir det ca femtiofjorton bilder på varje ställe också. Men han är ju så söt ju, jag bara måste fånga det ansiktsuttrycket och det med och ja ni fattar...många bilder blir det. Här kommer några =)
 
 
Det kom en hund och ville vara med =)
 
Sova lite så här hos mamma är skönt.
 
Sova lite i soffan ute. Han suger på underläppen ibland när han sover, såååå sött så jag smäller av!
 
Jag och min bebis <3

Kommentarer
Sara säger:

Sååå söt!!!

2013-05-21 | 08:20:02
Bloggadress: http://Mammasara.wintland.se
Kajsa F säger:

Har inte hunnit gratulera än, visste nog inte riktigt att det var en liten på väg ens! ^^

Måste bara säga att du fått en underbart söt son, fast det vet du ju redan.
Hoppas allt går bra i framtiden för er båda. Lycka till!

2013-05-22 | 16:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback