Pregnant in heels

Jag måste bara tipsa om ett program som jag nyss snubblade över på svt1. Pregnant in heels eller gravid i högklackat tror jag dom kallade det i sin tablå. Det går iaf ut på att Rosie Pope som är designer för gravidkläder och typ rådgivare åt gravida och par som väntar barn hjäper olika par med sina problem. Dock är dom som vill ha hennes hjälp väldigt täta så att säga så deras problem är väl lite av lyxproblem. I det avsnittet som jag ramlade in i var det ett par som ville ha hjälp med hur dom skulle få en flexibel bebis som dom kunde ta med sig på besök på tex vingårdar och annat som dom brukade göra på helgerna och det ville dom absolut inte ändra på för det var ju deras liv. Dom fick sig en utflykt till en vingård tillsammans med Rosie och en sådandär robbot-bebis och sen började dom väl tänka om.... I ett annat avsnitt som jag hittade var det ett par som ville ha hjälp med att hitta den perfekt färgen till sitt andra barns rum. Den första dottern hade rosa så det kunde ju inte den andra ha eftersom rosa nu mer tillhörde den första dottern och ingen annan i huset fick ha den färgen. I samma avsnitt var det även en paranoid brud som ville sätta upp kameror i hela huset så hon kunde hålla koll på att barnskötaren inte snodde något. Inte för att se att allt var bra med bebisen nej... och 64 kameror var inte tillräckligt.
 
Några avsnitt finns på youtube och ett finns på svtplay. Håller ännu på att undersöka vart jag kan hitta fler.

Kommentarer
boel säger:

Här har jag en länk. De två säsongerna som finns i serien finns här. Varsågod! Nu har du kanske något att göra när du väntar på att bebisen ska komma :) http://www.free-TV-video-online.me/internet/pregnant_in_heels/

Svar: ooo tack så väldigt mycket!!
Malin

2013-03-21 | 17:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback