Fredag

Jahapp då var det fredag och en ynka dag kvar till BF. Men det kan ju dröja 2 veckor till....that sucks! Men eftersom allt annat under graviditeten har följt mallen för normalt till punkt och pricka så kanske kanske den här bebisen kan bli en av dom 4% som föds på beräknat datum. Man kan ju hoppas! Eller i dag funkar också fint för min del. Planerna för dagen är inte så stora, jag ska hoppas att dom ringer från tele2-butiken oh säger att min nya telefon kommit och så ska jag fika med familjen på stan sen. Tycker nog vi kan klämma in lite barnafödande också, riktigt fredagsmys, hihi.
 
Nu ska jag och min kopp te fortsätta plöja igenom några avsnitt av Pregnant in heels. Fick en länk av en snäll läsare i går där man kan se både säsong 1 och 2 på nätet. Tjoho! och tack än en gång. Här kommer den till er med.
 
http://www.free-tv-video-online.me/internet/pregnant_in_heels/

Kommentarer
Charlotte - mamma till Mirabelle och gravid med en till säger:

Hej! Lite nyfiken på länken du tipsade, jag är lite skeptiskt mot såna sidor men har du testat den?
Vart trycker man isf för att ladda ner?
Har sett några avsnitt och är såld på serien å vill gärna se mer :)
Du får gärna ge svar på min blogg :)

2013-03-24 | 20:13:20
Bloggadress: http://lalalottiees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback