8 sanningar - utmaning

Jag har blivit utmanad av Zarah (som nu mer bloggar för finest) att "avslöja" hela 8 sanningar om mig själv. So here we go!
 
* Jag älskar färgen rosa och jag kan stå för det! På mellanstadiet och en bit in på högstadiet påstod jag att rosa va töntigt och tjejigt och jag ville inte bli klassad som en mesig tjej. Jag var ju värsta cool och hängde i stallet all the time och då har man svart och grått på sig. Nu däremot kan jag gärna vara en tjejig tjej i rosa och svart och hänga i stallet och va värsta cool samtidigt.
 
* Jag vill (ska) någon gång ha en west highland white terrier som ska heta Aladdin men kallas Al.
 
* Jag har ett väldigt stort kontrollbehov enligt Mika, enligt mig själv gillar jag bara att ha lite extra koll...det medför iaf att jag inte kan åka karuseller eftersom jag inte kan styra dom själv, jag tycker inte om att åka bil när någon annan kör. Såvida det inte är någon jag känner väl och som jag vet har koll. 
 
* Jag stör mig sjukt mycket på särskrivningar, speciellt på facebook. På skyltar och annat är det mest underhållande.
 
* Jag har alla 7 böcker om Harry Potter och har även läst alla på engelska och anser att dom är liiite bättre eftersom det är originalspråket. Dock är omslagen snyggare på de svenska böckerna.
 
* Jag älskar att duscha och bada och kan lätt duscha i en timme (tack för att vattnet ingår i hyran). Badar jag i badkar vill jag har duschhandtaget på samtidigt för det är helt enkelt skönare. Bada i havet och i pool kan jag göra hur länge som helst förutsatt att det är varmt.
 
* Jag avskyr sushi! Kallt, slemmigt, starkt, sött och allmänt otrevligt är vad det är. Säger som komikern Lasse Lindroth sa, sitta på golvet och käka rutten fisk med tandpetare.
 
* Jag är väldigt stolt över mitt förarbevis för trängskoter (snöskoter).
 
 
Nu vill jag utmana Amanda och Elin.
 

Kommentarer
Sara säger:

Roligt att få veta lite annat ibland också :-)

2013-03-03 | 07:39:57
Bloggadress: http://Mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback