On one side of the window

Idag har vi varit på återbesök på mvc och fått godkändstämpel. När vi satt där och väntade satt även två andra par där men ingen av tjejerna hade någon synlig mage så dom var nog bara i startgroparna ännu. Men iaf, vi konstaterade att de kändes jättelänge sen vi satt där utan mage. Och idag satt vi där med en bebis. De känns både som att de va evigheter sen och som att de va i förrgår vi var där första gången. Jag kommer sakna mvc lite, de va mysigt att gå dit och prata lite och lyssna på bebisen. Nu är bebisen ute och förlossningen är också avklarad och nu finns de inga fler milstolpar för graviditeten. Redan? vart tog dom 9 månaderna vägen och vad hände med magen. Jag blev nog lite nostalgisk av besöket där idag. Nu lever vi som jag skrev innan i nuet och jag ångrar lite att jag inte gjorde de mer under graviditeten också. Men de va svårt eftersom längtan är så stor och så den där oroligheten. Oron finns ännu kvar (konstigt vore de väl annars) men nu är de ju lite lättare att ha koll på honom.Bakom fönstret i mitten föddes Casper för snart 10 veckor sedan. De är så häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback